Veelgestelde vragen

Algemene vragen over de Per Saldo Hulpgids

  • Ik ben mijn login-gegevens (gebruikersnaam en/of wachtwoord) vergeten.

  • Klik op deze link om een nieuw wachtwoord aan te vragen. U ontvangt dan tevens uw gebruikersnaam per e-mail.

    Mocht u verder nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd bellen of een bericht sturen.


  • Ik wil me afmelden / mijn advertentie verwijderen.

  • Als u uw advertentie definitief wilt verwijderen en uw abonnement wilt opzeggen dan moet u ons een bericht sturen , wij zullen dan uw opzegging verwerken en uw advertentie verwijderen.


  • Hoe kan ik mijn zorgaanbieder waarderen?

  • Zoek allereerst uw zorgaanbieder door de woonplaats van de zorgaanbieder in te voeren op de zoekpagina

    Vervolgens klikt u op de advertentie van uw zorgaanbieder in de zoekresultaten. Dan wordt de advertentie van de zorgaanbieder getoond en kunt u klikken op de knop "waarderen". De rest wijst zich vanzelf.




  • Kan ik als budgethouder ook een advertentie plaatsen?

  • Op Per Saldo Hulpgids kunt u alleen als zorgaanbieder een advertentie plaatsen. De Per Saldo Hulpgids is een samenwerking aangegaan met Nationale Hulpgids.nl om Pgb-houders een gratis advertentie aan te bieden. Klik hier om als budgethouder een advertentie te plaatsen >>


  • Hoe kan ik mijn advertentie aanpassen?
  • Door in te loggen en daarna naar het menu-item 'advertentie' te gaan, kunt u uw advertentie aanpassen.


  • Wat is de Per Saldo Hulpgids?

  • De Per Saldo Hulpgids is de plek waar de leden van Per Saldo (ruim 25.000!) op zoek gaan naar zorg. Per Saldo is de grootste belangenvereniging voor budgethouders in Nederland. Een advertentie op de website van de Per Saldo Hulpgids levert een hoop werk op voor zorgaanbieders.


  • Wat kost registeren bij de Per Saldo Hulpgids?

  • Een advertentie sluit u voor 12 maanden af en wordt telkens met 12 maanden verlengd.

    Er zijn 4 verschillende advertenties:



    1.  € 10,- per maand: Alleen in uw regio zichtbaar 

    2.  € 13,- per maand: In uw hele provincie zichtbaar

    3.  € 18,- per maand: In 2-5 provincies zichtbaar

    4.  € 25,- per maand: In 6-12 provincies zichtbaar



  • Hoe meld ik me aan?
  • Klik op aanmelden om u aan te melden.

    Zoeken en vinden

  • Hoe zoek ik naar Zorgaanbieders?
  • U kunt zoeken door op het tabje ‘Zoeken’ te klikken.

  • Hoe kan ik gericht zoeken op de Per Saldo Hulpgids?

  • Door te klikken op het tabje 'Zoeken' of op de homepagina op 'uitgebreid zoeken' en uw zoekcriteria te verfijnen. U krijgt dan specifiekere resultaten.


  • Ik heb resultaten op mijn zoekactie, en nu?

  • In de zoekresultaten ziet u de beknopte gegevens. U kunt op een resultaat klikken om de advertentie van iemand te bekijken.Als u een bericht wilt sturen kunt u dat ook direct op de advertentie doen. Daarnaast staat er een telefoonnummer en een website in de advertentie.


    Gevonden worden

  • Hoe zorg ik dat ik goed gevonden wordt?
  • Het is heel belangrijk dat u uw advertentie zo volledig mogelijk invult. Hoe meer informatie, hoe beter u gevonden wordt en hoe interessanter het is voor mensen om uw advertentie te bekijken. Een foto / logo toevoegen helpt ook, het maakt uw advertentie een stuk persoonlijker.

    Berichten en reageren op advertenties

  • Hoe reageer ik op een advertentie?

  • Als u iemand heeft gevonden en u wilt reageren op de advertentie, dan klikt u in de advertentie op 'stuur bericht'. U typt vervolgens uw bericht en klikt op 'verzenden'. Diegene krijgt dan uw bericht in zijn email en zal daar direct op reageren.


  • Hoe weet ik dat ik een nieuw reactie heb op mijn advertentie?

  • Als iemand u een bericht stuurt krijgt u dat bericht meteen in uw eigen email.


    Administratief

  • Wat zijn de bankrekeninggegevens van de Per Saldo Hulpgids ?

  • Onze bankrekeninggegevens zijn:



    ABN AMRO:

    IBAN: NL20ABNA0426194241
    t.n.v. PZN



    BIC: ABNANL2A


    Graag het factuurnummer vermelden bij uw betaling.


  • Waar kan ik mijn facturen bekijken (en downloaden en/of uitprinten) ?
  • Na het inloggen op uw advertentie kunt u bovenaan onder het kopje 'Facturen' al uw facturen bekijken en/of downloaden/printen.
  • Hoe kan ik mijn bankrekeningnummer wijzigen?
  • Stuur ons een bericht via contact met uw nieuwe bankrekeninggegevens: IBAN, tenaamstelling en woonplaats, zodat wij de gegevens in uw account kunnen aanpassen.
  • Welke betaalmogelijkheden bieden jullie?
  • U kunt betalen via iDeal, automatische incasso of via een bankoverboeking.